Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 0,25
FOIL
€ 1,95
Nee, dat werkt helaas niet: het gaat er niet om wie de controller van het aura is, de eis is dat de controller van het nieuwe permanent dat geenchant wordt, dezelfde is als van het huidige permanent dat geenchant wordt.
Je kunt dus wel "kiezen" welk van jouw beesten gevangen zit, je kunt je eigen Arachnus Web telkens naar een ander vervelend beest van je tegenstander verhuizen, maar je kunt dus niet zijn/haar vervelende aura's van jouw beesten naar zijn/haar beesten overgooien.
Wel een leuke combo: Act of Treason! Jat een beest van je tegenstander, val er mee aan, leg de Pillory er op een geef hem dan pas terug En daarna kun je dus inderdaad wel beesten van je tegenstander platleggen met zijn/haar eigen Pillory
Wat je hier heel leuk mee kan doen is een Pillory of the Sleepless die op één van jouw creatures zit, verplaatsen naar een creature van de tegenstander (die is immers de controller van de pillory )
wat je wel kan doen. stel hij speelt met manland of iets anders wat tijdelijk creature is. Als hij dan bijvoorbeeld met een Mutavault heeft aangevallen kan je aan het einde van zijn beurt de aura op zijn mutavault gooien en dan als jouw beurt begint is mutavault geen creature meer en gaat de aura dus kapot.
Maarja weinig kans dat je die kans krijgt want weinig decks spelen aura's en manland .
Oke, dank jullie wel. Eigenlijk had ik gewoon even de rulings moeten lezen maargoed
Nee.
5/1/2006 For the second ability, only the Aura is targeted. When the ability resolves, you choose a permanent to move the Aura onto. It can't be the permanent the Aura is already attached to, it must be controlled by the player who controls the permanent the Aura is attached to, >>and it must be able to be enchanted by the Aura.<< (It doesn't matter who controls the Aura or who controls Simic Guildmage.) If no such permanent exists, the Aura doesn't move.
"it must be able to be enchanted by the Aura", en je kunt duidelijk geen Eland Umbra op een Island casten!
Nee, want Eland Umbra zegt "Enchant creature" en kan dus alleen aan een creature ge-attached worden.
Hoi, even een vraagje omdat ik wat discussie had met wat vrienden. Kan je door zijn tweede ability gebruiken een Eland Umbra die op een Ornithopter zit, vastmaken aan een Island of een ander soort permanent dan een creature? Thanks in advance
Gezien hoe de Simic normaal gesproken te werk gingen, denk ik dat het originele basismodel een elf was.
Eine robotic elf. Met zijn lange oren en zijn puntige hoofd lijkt het wel wat op een Elf.
Ik weet niet of het aan mij ligt hoor, maar... Ik zie hier geen elf in.
Creature - Elf Wizard 2 / 2
((G/U) can be paid with either G or U.)
1G: Move a +1/+1 counter from target creature onto another target creature with the same controller.
1U: Attach target Aura attached to a permanent to another permanent with the same controller.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
5/1/2006
For the first ability, the first target creature doesn’t need to have a +1/+1 counter on it. If it doesn’t, the ability does nothing.
5/1/2006
For the first ability, if the two target creatures aren’t controlled by the same player when the ability resolves, the ability does nothing. The player who controls the two creatures doesn’t have to be the same player who controlled them when the ability was activated, and that player doesn’t have to be Simic Guildmage’s controller.
5/1/2006
For the second ability, only the Aura is targeted. When the ability resolves, you choose a permanent to move the Aura onto. It can’t be the permanent the Aura is already attached to, it must be controlled by the player who controls the permanent the Aura is attached to, and it must be able to be enchanted by the Aura. (It doesn’t matter who controls the Aura or who controls Simic Guildmage.) If no such permanent exists, the Aura doesn’t move.
Decktips